Еко Умберто

Цікава гра століть і жанрів (за романом У. Еко «їм ‘я троянди»)

Італійський прозаїк, журналіст, професор Болонського університету, почесний професор понад ЗО університетів світу. Письменник працює над науковими дослідженнями у різних галузях — в літературі, історії, філософії. Як теоретик літератури розширив уявлення про постмодернізм і масову культуру.
Всесвітньовідомі романи У. Еко: «Ім'я троянди» (1980), «Маятник Фуко» (1988), «Острів попереднього дня» (1995) та інші.
Перший роман «Ім'я троянди» одразу став широко відомим в усіх країнах світу, приніс письменникові визнання, французький кінорежисер Жан-Жак Анно створив за романом однойменний фільм, який отримав пальму першості серед закордонних фільмів 1987року.
У. Еко лише італійською, англійською мовами, є активним науковим і громадським діячем.
На щастя, в моїх книгах і ясності, і неясності багато... Хай кожен інтерпретує, як хоче.
У. Еко

Детальніше...

 

Цікава гра століть і жанрів (за романом У. Еко «Ім’я троянди»)

Цікава гра століть і жанрів
(за романом У. Еко "Ім'я троянди")
На щастя, в моїх книгах і ясності,
і неясності багато...
Хай кожен інтерпретує, як хоче.
У. Еко
Чи бачили ви кінострічки американського режисера Хічкока, автора "фільмів жаху", де звучить моторошна, пронизлива музика? Тривога, оціпеніння сковує всього тебе, коли чекаєш, що зараз потвора з-за рогу будинку накинеться - і ти загинеш у лапищах смерті. І чого боятися? Це ж герой фільму загине. Але ж страшно! І страшно, і цікаво - що буде далі?

Детальніше...

 

Діалог автора і читача у постмодерністському романі У. Еко «Ім’я троянди»

Автор роману «Ім'я троянди» Умберто Еко — відомий італійський учений і публіцист. Умберто Еко віддав багато сили вивчанню питань художньої творчості. У своєму постмодерністському романі «Ім'я троянди» письменник не лише виконував художні завдання, але й прагне написати твір, який би сформував активного, мислячого читача.

Постмодернізм став потужним літературним напрямком другої половини XX століття, хоча його витоки проглядаються уже в модерністський період. У постмодерністській літературі змінюються не стільки зображувальні засоби і тематика, скільки найглибинніші художні принципи. Це стосується і ставлення автора до свого твору, і нової взаємодії письменника з читачем. У період модерну читач був об'єктом, на який спрямовувалися певні художньо-оформлені ідеї письменника-драматурга. У новий період читач стає співавтором, не об'єктом впливу, а рівноправним суб'єктом, без існування якого не було б ні письменника, ні його твору.

Детальніше...

 

Цікава гра століть і жанрів (за романом У. Еко “Ім’я троянди”)

Чи бачили ви кінострічки американського режисера Хічкока, автора «фільмів жаху», де звучить моторошна, пронизлива музика? Тривога, оціпеніння сковує всього тебе, коли чекаєш, що зараз потвора з-за рогу будинку накинеться - і ти загинеш у лапищах смерті. І чого боятися? Це ж герой фільму загине. Але ж страшно! І страшно, і цікаво - що буде далі? Такі враження виникали в мене, коли читався роман У. Еко «Ім’я троянди». Книга двічі була відкинута, декілька днів не хотілося братися за читання, але, як щось таємниче і незвідане, вона знову і знову притягувала до себе. Це лабіринт, в який потрапляєш і не заспокоїшся, доки не виберешся звідки на свободу. Це кубик Рубика, який крутиш у руках, складаєш кольори, нервуєш, відкидаєш на деякий час - і знову берешся за справу.

Детальніше...

 

Діалог автора і читача у постмодерністському романі Умберто Еко «Ім’я троянди»

Автор роману "Ім'я троянди" Умберто Еко - відомий італійський учений і публіцист. Умберто Еко віддав багато сили вивчанню питань художньої творчості. У своєму постмодерністському романі "Ім'я троянди" письменник не лише виконував художні завдання, але й прагне написати твір, який би сформував активного, мислячого читача.
Постмодернізм став потужним літературним напрямком другої половини ХХ століття, хоча його витоки проглядаються уже в модерністський період. У постмодерністській літературі змінюються не стільки зображувальні засоби і тематика, скільки найглибинніші художні принципи. Це стосується і ставлення автора до свого твору, і нової взаємодії письменника з читачем. У період модерну читач був об'єктом, на який спрямовувалися певні художньо-оформлені ідеї письменника-драматурга. У новий період читач стає співавтором, не об'єктом впливу, а рівноправним суб'єктом, без існування якого не було б ні письменника, ні його твору.

Детальніше...

 
Зарубіжна Література